ייעוץ כלכלי אישי למשפחות

איך חוסכים כסף באמצעות כרטיס אשראי קאשבק אטרקטיבי?

חוסכים כסף באמצעות כרטיס אשראי קאשבק

בשנים האחרונות , כרטיסי אשראי קאשבק הפכו פופולריים מאוד. רבים מבינינו רוצים לחסוך כסף על בסיס יומיומי בלי להקריב על הרגלי הצריכה שלנו. באמצעות כרטיס אשראי קאשבק ניתן לעשות בדיוק את זה – לחסוך כסף מבלי לוותר על דבר!

בחנו את הרגלי ההוצאות שלכם ובדקו אילו קטגוריות מרוויחות קאשבק גבוה

הצעד הראשון במציאת הכרטיס המתאים עבורכם הוא להבין היכן אתם מוציאים את מרבית הכסף שלכם בכל חודש. האם אתם אוכלים הרבה מחוץ לבית? אולי אתם קונים הרבה באינטרנט? או שמא אתם נוסעים לחו"ל לעיתים קרובות? ברגע שתבינו איפה הולך רוב הכסף באשראי בחנו את שיעורי הקאשבק הניתנים בקטגוריות הללו בכרטיסים השונים. הכי חשוב למצוא כרטיס שנותן את שיעורי הקאשבק הגבוהים ביותר בתחומים שאתם מוציאים בהם הכי הרבה כסף כל חודש!

הסתכלו גם מעבר לקאשבק. כרטיסי אשראי מציעים מגוון הטבות נוספות כמו הנחות בחנויות מסוימות,נקודות ועוד. קחו את כל ההטבות האלה בחשבון בעת בחירת הכרטיס.

בדקו מה התנאים לקבלת החזרי הקאשבק הגבוהים

חשוב לזכור שפעמים רבות הכרטיסים עם הקאשבק הכי גבוה באים גם עם תנאים מסוימים שצריך למלא כדי לקבל את ההחזרים האלה. למשל, יתכן שתצטרכו לבצע מינימום עסקאות בחודש או להוציא מעל לסכום מסוים. בדקו היטב מה התנאים וודאו שאתם יכולים למלא אותם! אין טעם לקבל CashBack גבוה לכאורה, אבל להיתקע עקב אי עמידה בתנאים קטנים באותיות הקטנות.

השוואו את עלויות הכרטיסים השונים

כרטיסי אשראי באים עם מגוון עלויות – דמי כרטיס שנתיים, ריביות, עמלות חריגה, ועוד. גם אם מצאתם כרטיס עם קאשבק מצוין, דאגו לשוות את העלויות הנלוות שלו לעומת כרטיסים אחרים.

לעיתים, כרטיס עם קאשבק נמוך יותר אך ללא עמלות כמעט, עדיין יהיה משתלם יותר בסופו של דבר.
ערכו חישוב ובחנו את העלויות מול התועלות.

ממשו את הקאשבק שצברתם באופן חכם

אחרי שבחרתם את הכרטיס המושלם והשתמשתם בו באופן קבוע, הגיע הזמן ליהנות מהפירות ולממש את הקאשבק לכסף מוחשי! שימו לב שחלק מהכרטיסים מגבילים את הסכומים שאפשר לממש או את מספר הפעמים בחודש.
תכננו היטב מתי וכמה לממש, כדי להפיק את המירב מהקאשבק שצברתם. למשל, אם מדובר בכרטיס הטבות
אין סיבה שהקאשבק יישאר לצבור אבק. ממשו אותו לכיס שלכם מידי חודש! אפשרויות הפדיון שונות מכרטיס לכרטיס, אז קראו היטב את הפרטים הספציפיים שחלים על הכרטיס שבחרתם.

לסיכום חיסכון בעזרת קאשבק

בסיכום, כרטיסי קאשבק הם מתנה משתלמת במיוחד עבור צרכנים שאוהבים לקנות וליהנות מחיים.
כל מה שנותר הוא לבחור את הכרטיס המתאים ביותר עבורכם ולוודא שאתם עומדים בתנאים הנדרשים כדי ליהנות מהחזרי הכסף הגדולים ביותר שהכרטיס מציע.
התמקדו בקטגוריות שבהן אתם מוציאים הכי הרבה, התגברו על מגבלות ספציפיות, וודאו שהחזרתם בכסף את התועלת המרבית שצברתם.

כתבות נוספות באותו נושא

מינוס בבנק

מה גורם למינוס בחשבון הבנק?

הגורמים לחריגה ממסגרת האשראי יש מספר סיבות אפשריות לכך שאדם ימצא את עצמו במצב של חוב שלילי (מינוס) בחשבון הבנק שלו. אחת הסיבות הנפוצות היא

תוכן עניינים

אנחנו הכתובת בשבילך

יעוץ ואימון לזוגות צעירים

אימון פיננסי למשפחה​

יעוץ בדילמות פיננסיות

משכנתא

ייעוץ משכנתא בדיוק בשביל

מחפשים פתרונות פיננסים למשפחה שלכם ? אנחנו הכתובת

אתם לא מרוצים מהמצב הכלכלי של המשפחה? לא סוגרים את החודש? המינוס בבנק חונק?

דילוג לתוכן